آپتیت سرویس جدید خود را معرفی کرد


آپتیت سرویس جدیدی را در نسخه چهارم اپلیکیشن خود معرفی کرد. این ویژگی جدید برای بهبود تجربه کاربر و رفع نیازهای آنها در زمینه کاهش وزن و سلامت دیجیتال معرفی شده است.
این سرویس جدید به کاربران این امکان را می دهد که علاوه بر دسترسی به کلاس های ورزشی و برنامه غذایی شخصی، از باشگاه اشتها استفاده کنند که شامل بیش از 6000 تمرین مختلف با اهداف مختلف است.
بنابراین کاربران می توانند از امکاناتی مانند دریافت برنامه غذایی مستقیم از پزشک و متخصص تغذیه و ویژگی بسیار مهم برنامه ریزی روزانه در نسخه چهارم اشتها بهره مند شوند. همچنین، علاوه بر دسترسی به خدمات سلامت ورزشی و تغذیه، کاربران می توانند با پیگیری گزارش های هفتگی منظم هر روز انگیزه خود را برای حفظ سلامت خود حفظ کنند.
اپلیکیشن سلامت دیجیتال Appetite در سرویس جدید خود تغییرات وزن، BMI، سطح فعالیت، احساسات روزانه، میزان پیاده روی و کالری سوزانده شده را با استفاده از سوابق سلامت به اطلاع کاربران می رساند. در این نسخه کاربران با انجام فعالیت های ورزشی مانند شرکت در کلاس ها، پیاده روی روزانه، پیروی از برنامه غذایی و … امتیازی به نام انرژی اشتها کسب می کنند که باعث ایجاد رقابت هفتگی لیگ اشتها با سایر کاربران می شود. به گفته بنیانگذاران اپتیت، این رقابت هیجان کاهش وزن و تناسب اندام را برای مصرف کنندگان بسیار افزایش داده است.
شهریار ابراهیم نژاد، مدیرعامل آپتیت درباره نسخه جدید خدمات سازمانی آپتیت گفت: امروزه سلامت و تندرستی کارکنان یکی از اولویت های اصلی هر سازمان و شرکت نوآوری است. ما متعهد به کمک به بهبود سلامت و رضایت کارکنان در زندگی حرفه ای و شخصی آنها با ارائه خدمات برنامه ریزی غذایی و برنامه ورزشی اشتها هستیم. خدمات بهداشتی کارکنان سازمانی، مانند برنامه های ورزش و تغذیه، اهمیتی را که سازمان برای سلامت و رفاه کارکنان قائل است، نشان می دهد. این اقدام می تواند منجر به افزایش رضایت و تعهد کارکنان به سازمان و بهبود روابط کاری شود. مشکلات سلامتی در محیط کار می تواند به اشکال مختلف ظاهر شود، ساعات کاری طولانی و فشار کاری، کم تحرکی و اضافه وزن، بی توجهی به تغذیه، استرس و فشار روانی، این مشکلات سلامتی در محیط کار اهمیت ارائه خدمات بهداشتی مانند ورزش را نشان می دهد. و رژیم غذایی در سازمان ها و شرکت ها که می تواند به بهبود رفاه کارکنان و سلامت و بهره وری سازمانی کمک کند.”
ابراهیم نژاد افزود: با توجه به وسعت بازار سالانه بیش از 50 هزار میلیارد تومانی کاهش وزن در ایران، حدود 2 درصد از این بازار آنلاین شده است و برای گسترش سهم بازار کسب و کار اینترنتی، راهکارهای موثری نیاز است. برای تبدیل بازار سنتی و آفلاین به صورت آنلاین و از ما موانع ورود به بازار را برطرف خواهیم کرد تا از فرصت های موجود حداکثر استفاده را ببریم که Appetite این کار را انجام خواهد داد.” بد نیست وی گفت: یکی از شرایطی که امیدوارکننده است علاقه مردم به خدمات آنلاین به ویژه در حوزه کاهش وزن و سلامتی است که نسبت به سایر حالت ها برای کاربران بسیار راحت تر است و کاربران در این زمینه علاقه مند هستند. جایگزینی روش‌های آفلاین با خدمات کارآمدتر، با دسترسی و سهولت بیشتر.
لازم به ذکر است با به روز رسانی نسخه چهارم اپلیکیشن Appetite، کاربران این اپلیکیشن سلامت دیجیتال می توانند از این قابلیت جدید استفاده کنند.

Appetite Post اولین بار در شنبه مگ سرویس جدید خود را معرفی کرد. به نظر می رسد.