اشتباهات رایج هنگام استفاده از حساب کاربری گوگل ادوردز چیست؟


یکی از دلایلی که گوگل به عنوان یکی از بهترین موتورهای جستجو در جهان شناخته می شود این است که همیشه به دنبال راه هایی برای ارائه تجربه کاربری بهتر به کاربران بوده است. اما در برخی موارد به هدف خود عمل نکرده است، به خصوص زمانی که مردم قصد استفاده از آن را دارند حساب گوگل ادوردز خلق كردن تبلیغات آنلاین گوگل آنها دارند ابزارهایی مانند گوگل ادوردز، گوگل ادسنس یا جایگزین های آنها، برای ارائه خدمات خود به کاربران در سطح بالا، هر روز ویژگی های جدیدی را اضافه و آزمایش می کنند. که مشکلاتی را برای کاربران ایجاد می کند. به همین دلیل در این مقاله گروه افرک خطاهای استفاده از حساب Google کلمات پیشنهادی شما را می شناسد، بنابراین اگر با آنها برخورد کردید، می توانید بدون نگرانی آنها را تعمیر کنید.

بیشتر اوقات افراد با حساب گوگل ادوردز آنها به دلیل نداشتن زمان کافی برای بررسی ویژگی های این اکانت و به عبارت دیگر با نکات برجسته آن آشنا نیستند، با مشکل مواجه می شوند. به همین دلیل پیشنهاد می شود انجام شود تبلیغات گوگل ادوردزبرای این کار از متخصصان استفاده کنید تا درگیر چنین مشکلاتی نشوید.

اگر می خواهید در گوگل تبلیغ کنید یا تبلیغات در یوتیوب سوالی داری؟ با کارشناسان آفریک تماس بگیرید.

انواع خطاها هنگام استفاده از حساب Google AdWords

شما از ابزار جستجوی گوگل ادوردز برای انتخاب کلمات کلیدی استفاده نمی کنید

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین عواملی که میزان موفقیت تبلیغات گوگل شما را تعیین می کند انتخاب کلمه کلیدی با انتخاب این کلمه، تبلیغ شما با کدام جستجو ظاهر می شود و چه کسی آن را خواهد دید. به همین دلیل است که یکی از مهمترین چیزهایی که باید هنگام انجام تبلیغات کلیکی درک کنید، رابطه بین یک کلمه کلیدی و میزان جستجوی آن است. البته معیارهایی که میزان موفقیت تبلیغات کلیکی را تعیین می کنند در سال 2019 با تغییرات زیادی همراه خواهند بود. اما آنچه مشخص است اهمیت این سوال همیشه و در همه شرایط است.

کاربر عبارتی را در نوار جستجوی گوگل وارد می کند، بر اساس میزان تطابق و البته رقابت در کلمه کلیدی مورد نظر شما، تبلیغ شما به او پیشنهاد می شود.

اما سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که چگونه می توان متوجه شد که کاربران گوگل به دنبال چه چیزی هستند؟

پاسخ آسان است! با استفاده از گوگل ادوردز یا سایر ابزارهایی که در زمینه انتخاب کلمه کلیدی وجود دارد می توانید عبارتی را وارد کرده و سپس نتایجی را که در رابطه با جستجوی کاربران ظاهر می شود را مشاهده کنید. با هزاران پیشنهادی که در این بخش دریافت می کنید، انتخاب یک کلمه کلیدی با جستجوی زیاد دیگر کار دشواری نخواهد بود.

چرا باید از گوگل ادوردز برای تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید؟

فراموش نکنید که آگهی را در تبلیغات گوگل مثل شرکت در یک حراجی است. بنابراین، اگر کلمه کلیدی شما کوتاهتر باشد، شانس موفقیت شما افزایش می یابد. بنابراین سعی کنید برای کاهش رقابت و در نتیجه کمی دقیق تر این کلمه کلیدی را انتخاب کنید قیمت پرداخت کمتر.

برای مثال تصور کنید که در زمینه خدمات هیوندای در تهران فعالیت می کنید. اگر کلمه خدمات هیوندای را برای تبلیغ خود انتخاب کنید، باید با تمام کسانی که در این زمینه در ایران فعال هستند رقابت کنید. اما اگر این کلمه کلیدی را به خدمات هیوندای در تهران تغییر دهید، به نوعی آن را سفارشی کرده اید و شانس نمایش تبلیغ خود را افزایش داده اید.

کلمات کلیدی منفی اضافه نکنید

اگر با واژه کلیدواژه منفی آشنا نیستید تعجب نکنید، نگران نباشید زیرا در جای درستی هستید. کلمات کلیدی کلماتی هستند که گوگل و بینگ به دنبال آن هستند تا به کاربران پیشنهاد دهند، در حالی که کلمات کلیدی منفی برعکس عمل می کنند. با استفاده از این مفهوم، می توانید آنچه را که نمی خواهید به کاربر نشان داده شود، تعریف کنید. رعایت نکردن این نکته هنگام درج آگهی در گوگل به عنوان یکی از رایج ترین اشتباهات هنگام استفاده از حساب کاربری گوگل ادوردز شناخته می شود.

وقتی بسیاری از افراد برای حل مشکلات حساب کاربری خود برای قرار دادن تبلیغات به ما مراجعه می کنند، متوجه می شویم که بسیاری از آنها تنظیمات این بخش را به کلی فراموش کرده اند.

بازاریابی موتورهای جستجو همیشه در حال تغییر است زیرا آنچه مردم به دنبال آن هستند هر روز تغییر می کند. به طور کلی، حدود 20 درصد از جستجوهای روزانه گوگل منحصر به فرد و جدید هستند. این به این معنی است که از هر 5 مورد جستجویی که برای آن نمایش داده می‌شوید، یکی از آنها کاملاً جدید است و حتی گوگل هیچ ایده‌ای در مورد آن ندارد.

بنابراین شناسایی این کلیدواژه های منفی بسیار مهم است تا پول تبلیغات خود را صرف کلیک ها و بازدیدهای غیر ضروری نکنید.

تعداد زیادی از کلمات کلیدی را انتخاب کنید

یکی دیگر از مواردی که به عنوان اشتباهات رایج هنگام استفاده از حساب گوگل ادوردز شناخته می شود، اضافه کردن کلمات کلیدی بیش از حد به عنوان کلمات کلیدی است، تبلیغات شما زمانی نمایش داده می شود که کاربر از کلمه کلیدی شما استفاده می کند، بنابراین اگر از کلمات مختلفی برای تبلیغ خود استفاده کنید، احساس عدم اعتماد کاربر را افزایش می دهید زیرا آنها احساس خواهند کرد که فعالیت شما عمومی است تا خصوصی. پس به یاد داشته باشید که تبلیغ شما نمی تواند بیش از 20 کلمه کلیدی را پوشش دهد! پس در نهایت برای این قسمت 20 کلمه انتخاب کنید نه 30 تا 40!

دوستان عزیز، به یاد داشته باشید که یکی از عوامل مهم موفقیت تبلیغات، ارتباط آن با جستجوی کاربر است. همیشه به یاد داشته باشید که کاربران به دنبال پاسخ سوالات خود در گوگل هستند، پس بهتر است تبلیغی را به آنها نشان دهید که مستقیماً نیازهای آنها را برطرف کند.

بنابراین، همراهان عزیز، اگر می خواهید کاربران گوگل را متقاعد کنید تا روی تبلیغ شما کلیک کنند، بهتر است کارهایی را انجام دهید که در این زمینه است. اشتباهات رایج هنگام استفاده از حساب Google AdWords گفتیم جدا اجتناب کنید.

  • 3 اپلیکیشن پولساز ایرانی را به تومان به شما معرفی می کنیم
  • درآمد 80 میلیارد دلاری گوگل در یک فصل!
  • Discord چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
  • عمر باتری تلفن همراه و لپ تاپ با الگوریتم جدید دو برابر می شود!
  • Discord دوباره فیلتر شد! (فیلتر جدید در ایران)

اشتباهات رایج هنگام استفاده از حساب کاربری گوگل ادوردز چیست؟ برای اولین بار در آفریقا: یک آژانس تبلیغاتی آنلاین. به نظر می رسد.