اینفلوئنسر چه کسانی هستند + تفاوت بین اینفلوئنسر و وبلاگ نویس


قبل از شروع بحث در مورد اینفلوئنسرها و اینفلوئنسر مارکتینگ، بهتر است با خود نام آشنایی نسبتاً کاملی داشته باشید. اینفلوئنسرها چه کسانی هستند؟ اینفلوئنسرها افرادی با تعداد فالوور زیاد نیستند و این اشتباه است که اکثریت فکر می کنند اگر فردی تعداد فالوورهای زیادی داشته باشد تبدیل به یک اینفلوئنسر می شود!

آنها افراد مشهور و تاثیرگذاری هستند و ارتباط مستقیمی با افراد جامعه دارند. در واقع داشتن تعداد فالوور زیاد تنها بخشی از الزامات یک فرد تاثیرگذار است.

اینفلوئنسرها به عنوان کمکی در تبلیغات مطرح شدند همانطور که با رشد روزافزون شبکه‌های اجتماعی و وابستگی کسب‌وکارهای مختلف به تبلیغات در این شبکه‌ها، روش‌های جدیدی برای کسب درآمد و تبلیغات به مرور زمان پدیدار شد.

بیشتر بخوانید: هزینه تبلیغات اینستاگرام و تلگرام در ایران 1402 است

ما در عصری زندگی می کنیم که در آن تبلیغات برندها و خدمات مختلف احاطه شده ایم. در خیابان ها، روزنامه ها و مجلات، سایت ها، پیامک ها و شبکه های اجتماعی مدام با انواع تبلیغات مواجه می شویم. به همین دلیل یکی از مهم ترین نکاتی که هر کسب و کاری باید به آن توجه کند تاثیر این نوع تبلیغات بر روی مخاطب است.

در واقع یکی از بهترین راه ها برای جلب اعتماد مشتری این است که محصول شما توسط فردی معرفی شود که مدت هاست از طریق عکس، فیلم و نوشته با زندگی او آشنا بوده و سلیقه آن شخص را تا حد زیادی دوست دارد.

اگر به دنبال اجرای یک کمپین تبلیغاتی اینفلوئنسر هدفمند برای رشد و توسعه کسب و کار خود هستید، می توانید تماس بگیرید 02188679176 زنگ زدن.

لیست عناوین :

  • دسته بندی اینفلوئنسرهای اینستاگرام
  • چند نکته مهم در مورد اینفلوئنسرها
  • دیجیتال مارکتینگ چیست؟
  • اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی چه کسانی هستند؟
  • سوالات متداول

قبل از راه اندازی کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ مقاله زیر از سایت آی مارکت ادامه مطلب

دسته بندی اینفلوئنسرهای اینستاگرام

بیشتر بخوانید: لیست اینفلوئنسرهای محبوب ایرانی اینستاگرام

اینفلوئنسر مارکتینگ را می توان به چند بخش تقسیم کرد:

  • تأثیرگذاران سبک زندگی
  • اینفلوئنسرهای ورزشی
  • کمدین های اینفلوئنسر (وینرها)
  • اینفلوئنسرهای رسانه ای

اینفلوئنسرهای سبک زندگی:

این دسته از اینفلوئنسرها آنها با انتشار مطالب سبک زندگی خود، زندگی روزمره خود را از طریق متن و تصویر بیان می کنند. راز موفقیت این گروه از اینفلوئنسرهای اینستاگرام توانایی پردازش زندگی خود و ارائه محتوای باکیفیت همراه با تصاویر خانه، لباس و سبک زندگی خود است. این دسته شامل زنان جوان، تازه ازدواج کرده، زنان مصمم به کاهش وزن است.

اینفلوئنسرهای ورزشی:

این گروه معمولا با گذاشتن عکس های ورزشی خود مخاطبان همفکر خود را جذب می کنند. امروزه علاقه زیاد دختران و پسران جوان به ورزش و باشگاه های ورزشی غیر قابل انکار است اینفلوئنسرها انگیزه جذابی برای این گروه محسوب می شوند. این دسته معمولاً از جوانان با سبک ورزشی جذاب تشکیل شده است.

اینفلوئنسرهای کمدی:

این دسته از اینفلوئنسرها با ارسال محتوای طنز، معمولاً به صورت ویدئو، مخاطبان زیادی را درگیر می کنند. این از اینفلوئنسرها آنها معمولاً قدرت زیادی برای تأثیرگذاری ندارند، اما به دلیل فالوورهای زیاد می توانند پیام خاصی را به افراد زیادی منتقل کنند.

اینفلوئنسرهای رسانه ای:

این گروه از اینفلوئنسرها معمولاً در زمینه انتشار اخبار و رویدادهای عمومی فعال هستند و این دسته می تواند شامل افراد مشهوری باشد که در رسانه ها نیز حضور دارند. عموماً این افراد مشهور به مسائل اجتماعی و اقتصادی می پردازند. برندهای شخصی و افرادی که در تجارت فعال هستند بیشترین درصد را در این دسته تشکیل می دهند.

چند نکته مهم در مورد اینفلوئنسرها :

  • بهترین زمان برای تبلیغات در اینستاگرام در سال 2023
  • انواع اینفلوئنسر اینستاگرام
  • تبلیغات در استوری اینستاگرام + 7 نکته کلیدی
  • کمپین تبلیغاتی چیست؟

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

پاسخ به این سوال رمز موفقیت برند شما در دنیای امروز است. شما باید طرف کمپین باشید اینفلوئنسرها بازار یابی همیشه با روش های تخصصی بازاریابی دیجیتال از آن برای انتقال این احساس به مشتریان خود استفاده کنید که فروش تنها دغدغه شما نیست و سعی می کنید با ایجاد محتوای جذاب، سطح زندگی آنها را بهبود ببخشید. تمام نظرات مشتریان را زیر نظر بگیرید و آنها را تشویق کنید تا داستان های خود را به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید: دیجیتال مارکتینگ در سال 1402

اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی چه کسانی هستند؟

اگر به دنبال اجرای یک کمپین تبلیغاتی اینفلوئنسر هدفمند برای رشد و توسعه کسب و کار خود هستید، می توانید تماس بگیرید 02188679176 زنگ زدن.

سوالات متداول:

وظیفه اینفلوئنسر چیست؟

در واقع آنها در دنیای مجازی در حالی که یک زندگی عادی دارند، سلبریتی هستند و درآمدشان از تبلیغات دیجیتال است

تفاوت بین وبلاگ نویس و اینفلوئنسر چیست؟

یک وبلاگ نویس با تولید محتوا درآمد کسب می کند، در حالی که یک تأثیرگذار به دلیل تعداد فالوورها تأثیرگذار است.

اینفلوئنسر در فارسی به چه معناست؟

اینفلوئنسر در فارسی به معنای افراد با نفوذ است.

فهرست تاثیرگذارترین ایرانیان چیست؟

از مقاله زیر قابل دسترسی است
لیست محبوب ترین اینفلوئنسرهای ایرانی در اینستاگرام در سال 1402

ارسال شده توسط چه کسانی اینفلوئنسر هستند + تفاوت بین اینفلوئنسر و وبلاگ نویس اولین بار در شرکت تبلیغاتی لاوان و آژانس دیجیتال مارکتینگ. به نظر می رسد.

(تگ‌ها برای ترجمه اینفلوئنسر