تبلیغ موضوعی چیست؟


می خواهیم بدانیم تبلیغات موضوعی چگونه کار می کند و چیست، لازم است این نکته مهم را بدانیم که هدف اصلی از تبلیغات “تبلیغ مناسب، به فرد مناسب، در زمان مناسب، در مکان مناسب” است. تبلیغات موضوعی دقیقاً برای انجام این کار طراحی شده اند و به شما کمک می کنند تبلیغات خود را دقیقاً هدف قرار دهید و تبلیغات خود را در زمان مناسب به افرادی که به آنها علاقه دارند نشان دهید! حتما تعجب می کنید که چطور؟

آیا مجلات را به خاطر دارید؟ در صفحه سمت راست مقاله کوتاهی بود که به مخاطبان در مورد مراقبت از پوست و راه حل های رفع چین و چروک آموزش می داد. در صفحه بعد دو متخصص تغذیه و یک جراح ترمیمی و زیبایی را معرفی کرد و اطلاعات تماس آنها را در اختیار خوانندگان مجله قرار داد. فرض تبلیغ کننده این بود که افرادی که علاقه مند به خواندن مقاله ای در مورد مراقبت از پوست هستند، احتمالاً از دیدن آگهی حاوی اطلاعات تماس یک جراح ترمیمی و زیبایی استقبال می کنند. این دقیقا همان رویکردی است که در تبلیغات موضوعی در حوزه دیجیتال استفاده می شود.

رمز موفقیت و اثربخشی تبلیغات موضوعی

این نوع تبلیغات دارای ویژگی های خاص بسیاری است که باعث اثربخشی آن می شود. در ادامه مطلب 4 ویژگی اصلی به شما معرفی می کنیم:

1) واکنش پذیری

2) بطور ضمنی

3) وابستگی به رسانه

4) طنز

مزایای تبلیغات موضوعی چیست؟

  • کاربرانی را که در حال حاضر به صنعت شما علاقه مند هستند و مقاله ای در مورد کسب و کار شما می خوانند را هدف قرار دهید.
  • بهینه سازی بودجه کمپین آگاهی از برند با تمرکز بر مخاطبین مرتبط با حوزه فعالیت شرکت.
  • با توجه به اینکه واحدهای تبلیغاتی موضوعی فقط در صفحاتی ظاهر می‌شوند که محتوای آنها با موضوع تبلیغ مرتبط است، این به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد از نمایش آگهی‌های خود در صفحاتی که محتوای مرتبط با برندشان ندارند جلوگیری کنند. از برند خود محافظت کنید (ایمنی برند)
  • در بازاریابی اصطلاحی به نام کوری تبلیغات وجود دارد و نشان می دهد که برخی از مصرف کنندگان فقط عناصر تبلیغاتی را می بینند که نیازهای آنها را برآورده می کند و بقیه عناصر تبلیغاتی توجه آنها را جلب نمی کند و توسط کاربر نادیده گرفته می شوند. با توجه به مرتبط بودن تبلیغات موضوعی با محتوای صفحه و علاقه کاربر به آن، احتمال دیده شدن عنصر تبلیغاتی افزایش یافته و اثر کوری تبلیغات کاهش می یابد.

آیا می توان از تبلیغات موضوعی برای شبکه های اجتماعی استفاده کرد؟

شروع تبلیغات موضوعی به سال های اولیه تبلیغات دیجیتال برمی گردد و از آن زمان اکثر برندها به بازاریابی موضوعی پرداخته اند. از آنجایی که سکوها تبلیغات دیجیتال و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی فرصت‌های زیادی را برای تولید و انتشار پست‌های موضوعی ارائه می‌دهد که رشد تبلیغات موضوعی در سال‌های اخیر بیش از هر زمان دیگری است. شتاب بیشتر یافت شد

شبکه های اجتماعی به طور کلی و اساسا با بهترین و آخرین اخبار کار می کنند. اکثر کاربران شبکه های اجتماعی از جمله توییتر (X) و اینستاگرام آنها در مورد اتفاقات جنجالی روز صحبت می کنند و نظرات خود را همراه با هشتگ به اشتراک می گذارند. طوفان های توییتر بارها و بارها قدرت نفوذ اجتماعی خود را ثابت کرده اند.

و شما به عنوان یک تجارت خود جامعه اگر به موضوع داغی برخورد کردید که برای برند شما مناسب است، فوراً یک تبلیغ ایجاد کنید. سپس از هشتگ مناسب برای افزایش شانس دیده شدن استفاده کنید. اگر تبلیغات جذابی ایجاد کنید، این فرصت را خواهید داشت که مانند قبل دیده شوید.

ایده های تبلیغاتی موضوعی را می توان بر اساس جنجال، اخبار فوری، الگوهای رفتاری و… برنامه ریزی شده و این چیزی است که بیشترین تعامل، لایک و ریتوییت را در تمام طول روز می گیرد.

نتیجه

هدف همین تیم سایت از ارائه خدمات تبلیغاتی با مضمون هوشمند، ارائه فرصتی جدید برای کسب و کار است تا بتواند با مصرف کننده ای که نیاز فوری به کسب و کار او مرتبط است ارتباط برقرار کند و محصول خود را در کسری از آن به آنها ارائه دهد. دومین. از طرفی امیدواریم بینندگان از عناصر تبلیغاتی مرتبط با محتوای صفحه لذت ببرند که به نوعی می تواند به عنوان مکمل عمل کند. در نهایت کاربران وب نیز از تبلیغات موضوعی استفاده می کنند و محصولات و خدمات مورد نیاز خود را در کنار مطالعه محتوای محبوب خود دریافت می کنند.تبلیغات موضوعی به جلب توجه مخاطب کمک می کند و اکثر برندهای موفق دنیا از این رویکرد استفاده می کنند. دیده شدن و کسب درآمد استفاده کنید. بنابراین، انتشار پست های تبلیغاتی به ویژه در شبکه های اجتماعی در حول و حوش رویدادهای روز ارزش دارد. این تبلیغات می تواند هر منطقه ای را پوشش دهد. خواه سیاست و ورزش، رویدادهای اجتماعی روز یا هر چیز مرتبط دیگری که در رسانه های اجتماعی در فضای مجازی پخش می شود.