رازهای پرورشی را که به من کمک کرد فروشم را دو برابر کنم، هدایت کنم


هرچه این ارتباط عمیق تر باشد، سوال پرسیدن آسان تر است. این مدل ایجاد رابطه نیروگاهی است که به حفظ سرنخ ها کمک می کند. در فروش، ابتدا در مورد نیاز مشتری تحقیق می کنیم و تصمیم می گیریم یک گام جلوتر برویم و از آنها سوال بپرسیم.

درک اهمیت پرورش رهبری بیش از 20 سال است که برای تجارت روشن است. حتی زمانی که سازمان ها با بحران اقتصادی مواجه می شوند، باز هم می توانند حجم فروش خود را دو برابر کنند روابط شما با مشتریان و مجریان متمرکز هستند.

تغذیه سرب چیست؟

پرورش رهبری فرآیندی است که مشتریان بالقوه را با ارائه پیشنهادات و راه حل های مرتبط به خرید نهایی محصول یا خدمات شما هدایت می کند. یکی فروشنده حرفه ای نقاط دردناک و نیازها را کشف می کند و از طریق ارتباط کامل با مشتریان بالقوه از طریق صداقت و ایجاد اعتماد آنها را به مشتریان دائمی سازمان تبدیل می کند.

چرا حفظ رهبری مهم است؟

هدف ما ایجاد سرنخ برای نحوه ارتباط موثر با مشتریان است. در این فرآیند، ما به چالش‌هایی که رهبر با آن مواجه است نگاه می‌کنیم، اطلاعات و راه‌حل‌های ارزشمندی ارائه می‌کنیم و مطمئن می‌شویم که راه‌حل ارائه‌شده با چالش‌ها پاسخ می‌دهد. این فرآیند به زمان، تلاش و تعهد نیاز دارد تا در نهایت به کار ارزشمندی تبدیل شود. در زیر مزایای پرورش سرب را بیان می کنیم:

  • درباره مشتریان هدف خود بیشتر بدانید: از آنجایی که بر کشف نقاط درد، نیازها و علایق تمرکز دارد، یکی از بهترین راه‌ها برای درک مشتریان بالقوه شماست.
  • روابطی ایجاد کنید که بیشتر از فروش اولیه دوام داشته باشد: وقتی هر روز را صرف شناسایی چالش ها و ارائه راه حل به مشتریان خود می کنیم، اعتماد، احترام و روابط واقعی ایجاد می کنیم که می تواند برای همیشه ادامه داشته باشد. این درها را برای فروش آینده باز می کند.
  • با یافتن مهمترین سرنخ ها، اثربخشی خود را افزایش دهید: حقیقت این است که همه سرنخ ها یکسان نیستند. با داشتن ارتباط موثر قیف فروش و پرورش سرنخ می توانیم به سرنخ های ارزشمندی در قیف فروش دست یابیم. با تمرکز بر سرنخ هایی که در طول مسیر جمع آوری کردیم، احتمال تبدیل سرنخ ها به مشتری و رسیدن به اهداف فروش بیشتر می شود.

چگونه سرنخ ها را پرورش دهیم؟

برای پرورش مشتریان بالقوه، راه حلی ارائه دهید که نیازهای آنها را در لحظه برآورده کند، مانند ارسال اطلاعاتی که به مشتریان بالقوه کمک می کند تا روندهای صنعت خود را درک کنند و بر چالش ها غلبه کنند. کسب و کار بر خود غلبه کنند سپس با سیاست های عملی، اقدامات بعدی بعدی خود را به گونه ای انجام دهید که مشتریان بالقوه شما به مرحله بعدی در فرآیند پرورش حرکت کنند. قیف فروش انتقال در زیر به یک مثال ساده از مرحله کشف محصول تا خرید نگاه خواهیم کرد:

آگاهی

قبل از ورود به مرحله آگاهی، مشتری بالقوه نسبت به محصول/خدمت شما بی تفاوت است و هنوز وارد قیف فروش شما نشده است. بنابراین، در این مرحله، پس از جذب اولیه، باید سریعاً با آنها ارتباط برقرار کنید، نیازهای اساسی سازمان آنها را دریابید و با ارائه راهکارهای مرتبط از طریق محصولات یا خدمات خود، تا جایی که می توانید در آنها آگاهی ایجاد کنید. هرچه اطلاعات بیشتری در مورد حوزه های ارتباطی و فعالیت مشتریان بالقوه خود جمع آوری کنید، ارتباط عمیق تری برقرار خواهید کرد.

علاقه

پس از اینکه لید به درک نسبی از محصول شما رسید، کم کم علاقه مند به آزمایش و یادگیری بیشتر برای درک ویژگی ها و قابلیت های آن می شود و این مرحله ای است که باید با ظرافت و توجه کامل با او برخورد کرد. راه فروش دنبال می کنم.

توجه

هنگامی که مشتری اصلی درک کند که شما و محصولتان می توانید به آنها در حل چالش هایشان کمک کنید، به سازمان شما به عنوان راه حل نگاه خواهند کرد. او تمام ویژگی ها و قابلیت های محصول شما را در نظر می گیرد و برای خرید محصول شما تحقیقات بیشتری انجام می دهد.

ارزیابی

در مرحله ارزیابی، مشتری بالقوه نشان دهنده تمایل به خرید است. وظیفه اصلی شما در این مرحله تأکید بر تمایز بین محصول خود و سایر رقبا است. بنابراین لازم است به ویژگی های کلیدی، گزینه های سفارشی سازی محصول و شرایط پرداخت مناسب بیشتر توجه شود تا حس خوبی در مشتری ایجاد شود و او را بیشتر به خرید متمایل کند. به پیشنهادات ما در این مرحله نگاهی بیندازید:

  • نسخه ی نمایشی یا تست محصول رایگان
  • مشاوره رایگان
  • توانایی برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه با مشتریان فعلی (تماس ارجاع)

چهار استراتژی و تاکتیک کشت پیشرو

همه استراتژی‌های پرورش سرنخ بر یک چیز تمرکز دارند: اولویت دادن به زمان خود برای سرنخ‌هایی که احتمالاً بسته می‌شوند.

1- از آن استفاده کنید از جانب تکنیکسلام ارتباط با مشتریان پتانسیل نزدیک خواهد شد لمس بالا

روی سرنخ هایی سرمایه گذاری کنید که پتانسیل بالایی برای خرید محصول شما دارند.

2- تأسیس ارتباط با یک چیز دیگر سرنخمی بینم به روش لمس سبک

برای سرنخ های جمع آوری شده که در دسته سرنخ قرار نمی گیرند، می توانید پیگیری کنید برنامه های تبلیغاتی به طور منظم با مشتریان بالقوه در تماس باشید، مانند ارسال یک ایمیل ماهانه و خبرنامه پیام کوتاه یا انتشار مقالات هفتگی با تمرکز بر مشکلات و چالش های کسب و کار.

3- خلقت ارتباطشما قابل توجه هستید

چیزی به نام آهنگ بد وجود ندارد. شما می توانید با استفاده از انواع استراتژی های بازاریابی برای افزایش نرخ تبدیل، روابط معناداری با مشتریان بالقوه خود ایجاد کنید. وقتی مشتریان بالقوه ای در ذهن دارید، شاید وقتی آماده خرید هستند به سراغ شما بیایند. بنابراین رابطه خود را با مشتریان بالقوه خود به هر طریقی ایجاد کنید، حتی اگر مشتری در مورد آن مطمئن نیستم.

4- استفاده از روش های مختلف برای تولید سرنخ و ارزیابی نتایج

مطمئن شوید که راه‌های مختلفی را برای پرورش سرنخ‌های خود انتخاب کرده‌اید، استفاده کنید تکنیک های بازاریابی مدرن در پرورش سرنخ های شما موثر است، اما به خاطر داشته باشید که روشی که انتخاب می کنید با آن سازگار است استراتژی فروش سازمان شما باشد

بهترین نرم افزار و ابزار تولید سرنخ

رهبری خود را بر اساس یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یکپارچه قرار دهیدنرم افزار CRM) به طوری که یک پایگاه داده جامع لیست سرنخ، سوابق ارتباطی و فرآیند وارد کردن آنها به قیف فروش سازمان شما به راحتی قابل نظارت باشد. همچنین به دنبال ابزارهایی باشید که به شما کمک می کنند سریعتر و هوشمندانه تر حرکت کنید. استفاده از ابزارهای مدیریت فرآیند کسب و کار و هوش تجاریشما می توانید تصمیمات بهتری برای سازمان خود بگیرید

پست اسرار پرورش سرب که به من کمک کرد فروشم را دو برابر کنم اولین بار در وبلاگ پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید