مصاحبه ای فرضی با برایان تریسی


در سلسله مقالات با مصاحبه های فرضی، با کمک هوش مصنوعی و همچنین تحقیقاتی که انجام می دهیم، از سخنرانان و مدرسین موفق سوالاتی می پرسیم و پاسخ فرضی آنها بر اساس اطلاعات و داده هایی است که در اینترنت وجود دارد و آنچه که آنها وجود دارد. در مصاحبه های دیگر گفت.

آقای برایان تریسی، خوش آمدید. کار شما الهام بخش میلیون ها نفر در سراسر جهان شده است. این سفر شگفت انگیز چگونه آغاز شد؟

خوب، داستان من با یک سوال ساده شروع شد: چرا برخی افراد موفق تر از دیگران هستند؟ من از ابتدایی فروتنانه آمده ام، فردی که دبیرستان را رها کرده و کارهای عجیب و غریب انجام می دهد. با این حال، من میل شدیدی داشتم تا بفهمم چه چیزی افراد واقعاً موفق را متمایز می کند. با مطالعه مداوم، مطالعه افراد موفق و به کار بردن آموخته هایم شروع به کشف کلیدهای موفقیت کردم. در نهایت، من شروع به به اشتراک گذاشتن این بینش از طریق کارگاه ها و در نهایت کتاب کردم.

در مورد کتاب بود. اولین اثر منتشر شده شما چه بود؟

اولین کتاب من روانشناسی فروش نام داشت. این کتاب بر روی طرز فکر و تکنیک‌های عملی مورد نیاز برای موفقیت در فروش تمرکز می‌کند، حوزه‌ای که در آن پیشرفت‌های اولیه پیدا کردم. درک نحوه فروش یک مهارت ضروری برای هر کسی در تجارت است.

کتاب های شما مملو از توصیه های کاربردی است. می توانید در مورد روند نگارش کتاب توضیح دهید؟

همه چیز با یک ایده شروع می شود، یک مفهوم مرکزی که من معتقدم ارزشمند خواهد بود. سپس با استفاده از مثال های دنیای واقعی و مطالعات موردی آن را به دقت بررسی می کنم. گام بعدی این است که اطلاعات را در یک توالی منطقی برای حداکثر تأثیر ساختار دهید. سبک نوشتن من مستقیم و متمرکز بر ارائه گام ها و استراتژی های واضح است. هدف من این است که به خواننده یک نقشه راه برای دستیابی به نتیجه مطلوب ارائه دهم.

چگونه محتوایی را می نویسید که در فرهنگ های مختلف کار کند؟

اصول اساسی موفقیت – تعیین هدف، مدیریت زمان، توسعه شخصی – مستقل از زمان هستند و برای هر فرهنگی قابل اجرا هستند. مردم در سراسر جهان می خواهند زندگی خود را بهبود بخشند. اگرچه آداب و رسوم ممکن است متفاوت باشد، این مفاهیم اساسی صرف نظر از اینکه اهل کجا هستید اعمال می شود. مهمترین چیز این است که اطلاعات به صورت عملی و کاربردی ارائه شود.

اگر به سراغ کسب و کار برویم، به نظر شما سه عامل مهم برای یک کسب و کار موفق چیست؟

1. دید واضح و قانع کننده. می خواهید کسب و کار خود را به کجا ببرید؟
2. بازار هدف به وضوح تعریف شده است. یعنی دقیقا به کی خدمت میکنی؟
3. تمرکز بی امان بر ارائه ارزش استثنایی مشتری. از انتظارات فراتر بروید و آنها با وفاداری و خریدهای تکراری به شما پاداش خواهند داد.

با توجه به تجربه گسترده خود، چه توصیه ای برای کارآفرینان مشتاق دارید؟

کوچک شروع کنید، متمرکز بمانید و در حین حرکت یاد بگیرید. از همان ابتدا به دنبال کمال نباشید و گرفتار آن نشوید. محصول یا خدمات خود را تبلیغ کنید، بازخورد جمع آوری کنید و آن را بهبود بخشید. به یاد داشته باشید که موفقیت یک سفر است، نه یک رویداد. پشتکار کلیدی است و هرگز قدرت یک هدف روشن و سخت کوشی برای تحقق رویاهای خود را دست کم نگیرید.

آقای تریسی تا به حال به ایران سفر کرده اید؟

بله حتما. چندین بار افتخار سفر به ایران را داشته ام. من سمینارها و کارگاه های آموزشی را در تهران برگزار کردم و این فرصت را داشتم که با بسیاری از کارآفرینان و رهبران تجاری ایرانی باهوش و مشتاق تعامل داشته باشم.

خارق العاده! آیا می توانید برداشت خود را از ایران و مردم آن به اشتراک بگذارید؟

خونگرمی و مهمان نوازی ایرانیان مرا شگفت زده کرد. حس تاریخ و فرهنگ در تار و پود جامعه تنیده شده است. من همچنین شاهد روحیه قوی کارآفرینی، به ویژه در بین نسل جوان، و تمایل واقعی برای یادگیری و اجرای ایده های جدید بودم.

آقای تریسی، برخی احساس می کنند که کار شما بر روی مفاهیم واضح تمرکز دارد و بیشتر برای مبتدیان است. شما به چنین دیدگاهی چگونه پاسخ می دهید؟

این یک نکته عادلانه است. اصول اساسی موفقیت – تعیین هدف، مدیریت زمان، نظم و انضباط شخصی – ممکن است بدیهی به نظر برسند. اکثر مردم می دانند چه کاری باید انجام دهند، اما در دانستن نحوه انجام آن مشکل دارند. هدف من ارائه یک چارچوب مشخص و ساختاریافته برای انجام اقدامات منسجم و اجرای واقعی این اصول اصلی است.

همچنین، حتی افراد با تجربه نیز نیاز به یادآوری مداوم اصول اولیه دارند. خارج شدن از مسیر یا بازگشت به عادات قدیمی آسان است. کتاب‌های من راهی برای تنظیم مجدد، برای بازگشت به مسیر با اصولی هستند که منجر به موفقیت می‌شوند. تکرار مادر مهارت است و حتی به اصطلاح «بدیهی» نیز باید مدام مرور و تمرین شود.

در نهایت، فراموش نکنیم که هرکسی در مقطعی به عنوان مبتدی شروع می کند. یک نقل قول عالی وجود دارد: “متخصص در همه چیز زمانی تازه کار بود.” حتی افراد موفق هم زمانی تازه کار بودند. ارائه شفافیت برای کسانی که تازه سفر خود را شروع کرده اند بسیار مهم است.

اگر بخواهید فقط یکی را انتخاب کنید، مهم ترین عامل در دستیابی به موفقیت چیست؟

این یک انتخاب دشوار است زیرا موفقیت بر اساس اصولی بنا شده است. اگر بخواهم یکی را انتخاب کنم، “شفافیت هدف مطلق” خواهد بود.

شما باید دقیقاً بدانید که چه می خواهید، با جزئیات واضح و کتبی. چرا؟ زیرا ناخودآگاه شما به دنبال اهداف است. وقتی هدف مشخصی برای او تعیین کنید، او برای رسیدن به آن تلاش خستگی ناپذیری خواهد کرد.

افرادی که بدون هدف مشخص زندگی را پشت سر می گذارند به ندرت موفقیت پایدار را تجربه می کنند. با این حال، تصمیم گیری در مورد آنچه واقعاً می خواهید و متعهد شدن به آن، قدرت فوق العاده ای ایجاد می کند. انرژی شما را متمرکز می کند، تصمیمات شما را هدایت می کند و منابع و افراد مورد نیاز برای تحقق آن اهداف را جذب می کند.

ممنون از اینکه وقت گذاشتید و دانش خود را به اشتراک گذاشتید!

The post مصاحبه جعلی برایان تریسی اولین بار در مدیر سبز ظاهر شد.