نگاهی عمیق تر به مفهوم گاو بنفش ست گادین.


در بازار اشباع شده امروزی، جذب مشتری و متمایز ساختن خود از رقبا برای کسب و کارها به طور فزاینده ای چالش برانگیز است. اگرچه تلاش برای متفاوت بودن یک استراتژی رایج است، اما برای متمایز شدن از دیگران کافی نیست. کلید در ارائه یک “محصول بحث” نهفته است، محصولی که مردم را به صحبت وادار کند و تاثیری ماندگار بر مشتریان بگذارد.

در این مقاله به بررسی مفهوم «گاو بنفش» می پردازیم. کسب و کار شما می تواند با تمرکز بر خدمات به جای فروش، قدرت بازاریابی دهان به دهان و فروش تجربه به جای محصول متحول شود. آماده شوید تا به دنیای محصولات قابل توجه شیرجه بزنید و کشف کنید که چگونه گاو بنفش را بسازید که همه درباره آن صحبت می کنند.

محصولات قابل توجه: جلب توجه مشتریان

احتمالاً واژه مرموز «گاو بنفش» و تأثیر آن بر شما و کسب و کارتان را شنیده اید. گاو بنفش، به زبان ساده، چیزی را به مشتریان می دهد که واقعاً می خواهند درباره آن صحبت کنند. در واقع، ما از دیگران متمایز می شویم و به این دلیل که مردم در مورد ما صحبت می کنند، برند می شویم.

نه فقط یک گاو بنفش، یک گاو بنفش جنجالی

همه در تلاش هستند تا کسب و کار خود را متمایز کنند، اما تلاش برای متفاوت بودن کافی نیست. شما باید پیشنهاد یا محصولی ارائه دهید که مردم را به صحبت وادار کند. اگر مشتریان شما ارزش و اهمیتی در پیشنهاد شما پیدا کنند، می توان گفت که این پیشنهاد معنادار است. قانون ساده است – اگر آنها در مورد محصول شما نظر دهند، عالی است.

دیدگاهی جدید برای بازاریابی بهتر: خدمات قبل از فروش

این تفکر مکتب قدیمی که بازاریابی فقط مربوط به تبلیغات است و تبلیغات تهاجمی دیگر درست نیست. بازاریابی مدرن درباره داستان سرایی است. این در مورد ارائه یک روایت معتبر است که با مخاطبان هدف شما طنین انداز می شود و آنها را تشویق می کند تا اقدام کنند و اخبار را منتشر کنند. داشتن یک گاو بنفش به این معنی است که به مشتریان چیز جالبی ارائه می دهید که می خواهند به اشتراک بگذارند.

استراتژی کسب و کار خود را بسازید: محصول قبل از ارتقاء

همانطور که استراتژی بازاریابی خود را طراحی می کنید، به یاد داشته باشید که هدف باید تمرکز بر خدمت به مشتری باشد، نه فقط فروش یک محصول. حتی بهترین محصولات برای رشد به تبلیغات شفاهی قوی نیاز دارند. مشتری باید آنقدر تحت تاثیر محصول شما قرار بگیرد که نتواند از صحبت کردن در مورد آن دست بکشد.

بازاریابی ارجاعی قوی تر از تبلیغات است

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که برندهایی که در سال های اخیر به طور تصاعدی رشد کرده اند، مانند گوگل، فیسبوک، اغلب کمپین های تبلیغاتی سنتی را اجرا نمی کنند؟ آنها به شدت به بازاریابی دهان به دهان متکی بودند و به مصرف کنندگان منتخب چیزی هیجان انگیز برای صحبت با دوستان خود می دادند. این چرخه ادامه یافت و یک برند قدرتمند ایجاد کرد.

تجربه را بفروشید نه محصول را

به یاد داشته باشید، در پایان روز، مشتریان شما به دنبال تجربه های فراموش نشدنی هستند، نه فقط محصولات. یک تجربه قابل توجه برای آنها ایجاد کنید. سفر محصول خود را به داستانی تبدیل کنید که بی صبرانه منتظر به اشتراک گذاشتن آن با اطرافیان خود باشند. در اطراف شما غوغایی ایجاد می کند.

گاو بنفش باش!

هدف شما نباید فقط داشتن یک کسب و کار باشد. شما باید یک گاو بنفش باشید – تجارتی که به مردم چیزی برای صحبت کردن می دهد. خدمات یا محصولی را ارائه دهید که به یاد ماندنی باشد، جرقه گفتگو را برانگیزد و جامعه ای از طرفداران سرسخت ایجاد کند. این همان نوع بازاریابی است که بهترین برندهای امروزی جهان را شکل داده است. گاو بنفش قابل توجهی باشید که همه درباره آن صحبت می کنند. همین برای رونق کسب و کار شما کافی است!

The post نگاهی عمیق تر به مفهوم گاو بنفش ست گودین اولین بار در مدیر سبز ظاهر شد.