پیاده سازی AR در جعبه های جدید دیجی کالا


طرح برنده مسابقه جایزه دیجی کالا بر روی جعبه های بسته بندی دیجی کالا با فناوری واقعیت افزوده یا AR انجام شد.

ایران و سفر خودروهای دیجی کالا به سراسر کشور موضوع واقعیت افزوده مورد استفاده در جعبه های جدید دیجی کالا است. این موضوع با طراحی نقشه جعبه که با استفاده از تابلوهای برجسته شهرهای ایران ترسیم شده است، همخوانی دارد.

این پروژه سال گذشته در مسابقه جایزه دیجی کالا که با موضوع ارتقای تجربه مشتری با بسته های دیجی کالا برگزار شد، مقام اول را کسب کرد.

در جریان این سورپرایز، کاربران دیجی کالا نیازی به نصب نرم افزار برای اسکن کد QR بسته های جدید ندارند و تنها از طریق دوربین تلفن همراه و با استفاده از مرورگر گوشی هوشمند می توانند پاداش دریافت کنند.

پس از اسکن کد و نگه داشتن دوربین روی تصویر، خودروی دیجی کالا از انبار به سمت منزل مشتری حرکت می کند و با رسیدن به منزل، بنری با شعار جدید دیجی کالا “لبخند به خانه می رسد” روی صفحه نمایش داده می شود. . با کلیک بر روی بنر، کاربران به صفحه پاداش دیجی کالا هدایت می شوند.

سه کد تخفیف خرید دیجی کالا، اشتراک دیجی پلاس و اشتراک فیدیبو جوایزی هستند که برای کاربران طراحی شده اند و هر کاربر می تواند یک بار از هر یک از این تخفیف ها استفاده کند.

اولین مسابقه جایزه دیجی کالا در سال 1402 برگزار شد و انتظار می رود از این به بعد هر ساله به یکی از موضوعات بسته بندی در صنعت خرده فروشی آنلاین پرداخته شود. طرح برنده امسال 2 میلیون جعبه در 18 سایز را تحت تاثیر قرار داد و کاربران دیجی کالا در سراسر ایران از اوایل فروردین خرید خود را با این بسته بندی و طرح جدید دریافت خواهند کرد.

مقاله آوردن AR به جعبه های جدید دیجی کالا اولین بار در هفته نامه شنبه پدیدار شد. به نظر می رسد.