کمپین زیست محیطی دکتر دکتر “مسیر قدیمی را رها نکن” در حال اجراست.


دسترسی آسان به خدمات صنعت پزشکی به قدری مهم است که می توان مقالات زیادی در مورد آن نوشت و استارت آپ ها و برندهای فعال در آن را بررسی کرد.

دکتر دکتر به عنوان یکی از پیشگامان فعال در خدمات پزشکی و بهداشتی در اولین کمپین زیست محیطی خود شرکت کرد و مخاطبان خود را به تغییر نگرش دعوت کرد. راه قدیمی را نرو!

با این حال، روش های قدیمی پاسخ های تکراری و پر زحمتی دارد و به جای قدم گذاشتن در مسیر جدید، پر از تجربیات جدیدی است که کار را برای ما آسان می کند.

راه جدید DoctorDoctor برای مخاطبان خود دعوت اعتماد برای دریافت آنلاین خدمات پزشکی و گرفتن نوبت آنلاین پزشک از سراسر ایران است. او برای نشان دادن آن از ترکیب کلمه، تصویر و حال و هوای بایرام و جاده آن هم در شرایطی که بنر تبلیغاتی اش بر آینه بغل خودروها آویزان شده بود استفاده کرد. البته او در این راه از امکانات اینترنت نیز برای ارائه این کمپین به مخاطبان خود استفاده کرد.

با یک بررسی ساده می توان دریافت که این برند با شناسایی نیازهای خدمات پزشکی جامعه و خلاءهای صنعت پزشکی، خدماتی کاربردی را برای کاربران خود طراحی کرده است.

جستجوی پزشک از میان کامل ترین لیست شهرها و تخصص ها، بررسی نقاط قوت و ضعف پزشک با استفاده از نظرات کاربران و داشتن حق انتخاب، تعیین وقت حضوری یا ویزیت بدون ویزیت پزشک از طریق چت آنلاین یا تماس تلفنی و 24- پشتیبانی ساعتی بیمار و پزشک، امکانات اصلی دکتر Dr.

مهمترین نقطه تمرکز DoctorDoctor ایجاد یک پلت فرم ایمن و سریع با کاوش در داده های پویا و همچنین تحقیق در مورد رفتار افراد در رابطه با نیازهای بهداشتی موجود است.

DoctorDoctor برای اجرای این کمپین یک صفحه فرود اختصاصی نیز ایجاد کرد تا ماندگارتر و تاثیرگذارتر در ذهن مخاطبان خود باشد، جایی که همه چیز از یک مسیر شروع می شود. امکان ارتباط آنلاین و تلفنی با پزشک یا رزرو نوبت از دیگر امکانات این صفحه است. البته صبر کنید هنوز تمام نشده!

DoctorDoctor در این صفحه یک کد تخفیف یک ساله برای خدمات ویزیت تلفنی برای مخاطبین خود در نظر گرفته است که تا 12 بار قابل استفاده است.

و سوالی که ممکن است همه را نگران کند این است که دکتر دکتر چقدر می‌تواند نگرش طرفداران بی‌شمار روش‌های قدیمی رزرو پزشک را با این کمپین تغییر دهد؟ برای پاسخ به این سوال باید منتظر پایان اجرا و انتشار گزارش کمپین از سوی این گروه باشیم.

نوشته شده توسط فعال محیط زیست دکتر دکتر، به روش قدیمی نروید اولین بار در هفته نامه شنبه منتشر شد. به نظر می رسد.