20 ایده کمپین آگاه سازی نوروزی


چرا باید کمپین اطلاع رسانی عید نوروز را اجرا کنیم؟

اگر در ایام عید به بازارها و مراکز خرید سر زده باشید، قطعاً در یک چیز موافقید: بازارهای عید بسیار شلوغ است!

و دلیل آن روشن است. در این زمان از سال همه می خواهند برای سال جدید آماده شوند و خرید کنند. در واقع نوروز بزرگترین رویداد سال برای ایرانیان و بزرگترین فرصت برای کسب و کارها برای اجرای کمپین های تبلیغاتی است.

کمپین‌های نوروزی مجموعه‌ای از فعالیت‌ها، تبلیغات و تخفیف‌هایی هستند که کسب‌وکارها در ایام نوروز (یک جشن سنتی ایرانی) برای جذب مشتریان خود و افزایش فروش خود ترتیب می‌دهند. این کمپین ها معمولا برای جلب توجه مشتری، افزایش فروش، تقویت برند و بهبود تجربه مشتری سازماندهی می شوند.

کمپین فروش عید نوروز می تواند نشاط و انرژی تازه ای به کسب و کار بدهد و خستگی یک سال را برطرف کند. اگر می خواهید اطلاعات به روزی در مورد بازاریابی عید نوروز به دست آورید و سال جدید را با درآمد خوبی آغاز کنید، خواندن این مقاله ضروری است. برای شما کار می کند.
البته در نظر داشته باشید که هر کمپین باید با تفاوت ها و ویژگی های جشن های سال نو همخوانی داشته باشد.

20 ایده برای کمپین های اطلاع رسانی نوروز

در زیر 20 ایده برای کمپین های آگاهی بخشی نوروزی آورده شده است:

  1. پیام تبریک ارائه تخفیف ویژه: ارسال پیام تبریک به مشتریان همراه با اعلام تخفیف ویژه برای خرید عید.
  2. مسابقات و قرعه کشی آنلاین: اجرای مسابقه و قرعه کشی آنلاین در شبکه های اجتماعی و ارسال نوتیفیکیشن به مشتریان با جوایز جذاب.
  3. ارسال مطالب مرتبط با عید: ارسال نوتیفیکیشن هایی که شامل مطالب مرتبط با سنت ها و آداب و رسوم نوروزی است، به عنوان مثال داستان سفره هفت سین یا توصیه های بهداشتی برای سلامتی در سال جدید.
  4. ارائه خدمات ویژه عید: ارسال پیام های اطلاع رسانی ارائه خدمات ویژه و پیشنهادات ویژه به مشتریان در ایام عید.
  5. پیام های انگیزشی و تشویقی: ارسال پیام های اطلاع رسانی با انگیزه های مثبت و دلگرم کننده برای سال جدید و ایام نوروز.
  6. ارسال کوپن های تخفیف عید: ارسال اطلاعیه با کوپن های تخفیف ویژه برای خریدهای عید و محصولات مرتبط با فرهنگ و سنت های نوروزی.
  7. پیام های ویژه برای کاربران فعال: در سال جدید اعلان هایی را با پیام ها و ارائه های ویژه به کاربران فعال ارسال کنید.
  8. نکات بهداشتی و بهداشتی: پیام های اعلان با نکات و نکات بهداشتی برای سلامتی و زندگی بهتر در سال جدید ارسال کنید.
  9. پیام های تبریک عید: ارسال پیام تبریک و پیام تبریک عید به مشتریان.
  10. تشویق به بازخورد و نظرات: برای تشویق مشتریان به ارسال بازخورد، نظرات و تجربیات شخصی در مورد محصولات یا خدمات شما، اعلان‌هایی ارسال کنید.
  11. پیام‌های یادآور تعطیلات: ارسال پیام‌هایی به کاربران با یادآوری تعطیلات نوروزی و اخبار مربوط به آن از جمله برنامه تعطیلات و فعالیت‌های مرتبط.
  12. تبلیغ پیام های ارسال هدیه نوروزی: با ارسال پیام های ویژه، کاربران را به ارسال هدایای نوروزی برای عزیزان خود تشویق کنید.
  13. پیشنهادات فروش ویژه: ارسال نوتیفیکیشن های حاوی پیشنهادات فروش ویژه محصولات مرتبط با نوروز مانند لباس های سنتی، هدایای نوروزی و غیره.
  14. تخفیفات ویژه محصولات نوروزی: اعلام تخفیفات ویژه محصولات مرتبط با نوروز از طریق اطلاعیه.
  15. مسابقات و قرعه کشی آنلاین: برگزاری مسابقات و قرعه کشی های آنلاین با جوایز مختلف و مربوط به عید نوروز و ارسال اطلاعیه جهت اعلام نتایج.
  16. پیام های آموزشی و آموزنده: ارسال پیام های حاوی اطلاعات و آموزش های مرتبط با آداب و سنن نوروز.
  17. پیام های خیریه و انسان دوستانه: ارسال پیام هایی با محتوای خیرخواهانه و انسان دوستانه برای کاربران در ایام نوروز.
  18. پیام های تبریک سال نو: به مناسبت آغاز سال نو و آغاز بهار برای کاربران پیام ارسال کنید.
  19. پیام های مهمانی و دعوت به جشن های نوروزی: ارسال پیام دعوت از کاربران برای شرکت در جشن ها و مراسم نوروزی.
  20. پیام های امنیتی: ارسال پیام هایی حاوی نکات امنیتی و توصیه های امنیتی در ایام نوروز.

با استفاده از این ایده ها می توانید کمپین های نوروزی خود را طراحی کنید و مخاطبان خود را به سمت کسب و کار خود هدف قرار دهید.

نکات مهم اجرای کمپین موفق اطلاع رسانی نوروز بایرام

با رعایت این نکات، کمپین های خود را به بهترین شکل ممکن اجرا کنید:

  1. تمام داده ها را ثبت کنید.
  2. یک صفحه فرود برای نوروز ایجاد کنید.
  3. پیام خود را ساده نگه دارید.
  4. از هویت بصری یکسانی در سراسر محتوا استفاده کنید.
  5. به زبان مخاطب خود صحبت کنید.

اگر از چندین کانال تبلیغاتی مختلف استفاده می‌کنید، زمان‌های اجرای متفاوتی را برای هر کدام توصیه کنید تا بتوانید نتایج هر کدام را جداگانه تحلیل و بررسی کنید.

از روش های تبلیغاتی که در فضای آنلاین و آفلاین وجود دارد، باید بر اساس ایده هایی که دارید مناسب ترین روش ها را انتخاب کنید. چه گزینه هایی روی میز است؟

  1. تبلیغات اطلاع رسانی (ما این نوع کمپین های تبلیغاتی را به شما پیشنهاد می کنیم)
  2. تبلیغات در وب سایت ها (بنر، تطبیق، هدف گذاری مجدد)
  3. تبلیغات گوگل
  4. تبلیغات در شبکه های اجتماعی
  5. تبلیغات درون برنامه ای
  6. تبلیغات محیطی
  7. تبلیغات چاپی (تراکت و …)
  8. گزارش تبلیغات
  9. تبلیغات پیامکی

سخن پایانی در مورد کمپین های اطلاع رسانی نوروزی

در این مقاله تعدادی ایده، استراتژی و اقداماتی را معرفی کرده ایم که می تواند منجر به افزایش آگاهی از برند شما، افزایش مشتریان، در نهایت افزایش فروش و … شود. بدون شک با ذهن خلاق و پشتکار می توان ایده های نوآورانه و موثرتری طراحی و خلق کرد. اگر تجربه استفاده از یکی از این ایده های عالی را در کسب و کار خود دارید، با ما در میان بگذارید و در مورد تجربه خود نظر دهید.