7 راه برای افزایش بازدید سایت


اگر به تازگی وارد دنیای بازاریابی آنلاین شده اید و یا حتی اگر فردی با تجربه در این زمینه هستید، باید بدانید که اولین قدم برای افزایش بازدید وب سایت، جذب مخاطب جدید است. استراتژی کسب و کار آنلاین خود را به گونه ای تنظیم کنید که بتواند با موفقیت مخاطبان را جذب کند. ممکن است در این مسیر با چالش هایی مواجه شوید که کار را برای شما سخت کند، اما می توانید با بررسی جنبه های مختلف و البته نظارت بر رفتار مشتری، بخشی از آن را حل کنید.

افزایش ترافیک وب سایت به دلیل شانس نیست. برای این کار بهتر است از چند روش آزمایش شده و قابل اعتماد استفاده کنید تا زمان را هدر ندهید.

در زیر شما را با روش هایی آشنا می کنیم که از طریق آنها می توانید بازدید سایت خود را افزایش دهید.

برای سفارش ورودی Google، با تیم بازاریابی نوین تماس بگیرید

1- وب سایت خود را برای مخاطبان خود بهینه کنید

وقتی عبارت SEO یا بهینه سازی موتورهای جستجو را می شنوید، چه تصویری به ذهن شما خطور می کند؟ شما وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه نمی کنید. در واقع شما آنها را برای افرادی که به دنبال محتوا هستند بهینه می کنید.

اما موتورهای جستجو این قدرت را دارند که سایت بهینه شده شما را تشخیص دهند. در واقع شما با یک تیر دو هدف را نشانه می گیرید و به هدف می زنید.

بنابراین اگر می خواهید با افزایش بازدید سایت مواجه شوید باید آن را برای موتورهای جستجو بهینه کنید تا محتوای شما بهتر و بیشتر در وب دیده شود. بهتر است کمی فکر کنیم که به دنبال چه چیزی هستند؟ چگونه می توانید به بهترین وجه به آنها کمک کنید؟

از اینجا بخوانید: سرعت بارگذاری سایت و چندین روش برای افزایش سرعت

۲- با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در وب سایت خود محتوا ایجاد کنید

کلمات کلیدی انتخاب شده مانند پل هایی هستند که مخاطبان شما را به وب سایت شما هدایت می کنند. اما برای اینکه مخاطب از این پل عبور کند و بازدید سایت شما را افزایش دهد، لازم است محتوای وب سایت خود را تقویت کنید تا مخاطب به آن علاقه مند شود.

مردم به دنبال راه حلی برای حل تعارضات ذهنی خود در وب هستند، آنها می توانند هر روز جستجوهای زیادی انجام دهند، اگر سایت شما در این جستجوها ظاهر شود، قطعا در وب سایت شما عبور خواهند کرد. اما تمامی این رویدادها نیازمند بهینه سازی سایت با استفاده از کلمات کلیدی مناسب هستند.

3- مطمئن شوید که سایت شما یک تجربه کاربری آسان ارائه می دهد

تصور کنید سعی می کنید یک وکیل با تجربه برای ثبت اختراع جدید خود پیدا کنید. در این حالت، شما شروع به تایپ کلمه “وکیل ثبت اختراع” در نوار جستجوی گوگل می کنید و دکمه جستجو را فشار می دهید.

احتمالا انتظار دارید با یک سایت ساده از نظر محتوا و ظاهر مواجه شوید. اما قالب وب سایت های وکلا باید چگونه باشد؟ بهتر است از فونت تمیزتری استفاده کنید و از رنگ های ساده برای طراحی استفاده کنید.

در نهایت، شما وب سایتی را انتخاب می کنید که به باورهای ذهنی شما نزدیکتر باشد. یکی از نقاط قوت وب سایت هایی که ترافیک بیشتری دریافت می کنند، ایجاد یک تجربه کاربری آسان است. این احساس با ظاهر سایت شما شکل می گیرد.

شما یک راه آسان برای این چالش دارید. آیا می توانید از مشتریان فعلی خود بپرسید که چه انتظاراتی از سایت شما دارند؟ چه سبک و قالبی را دوست دارند؟

تمام این سوالات به شما کمک می کند تا یک استراتژی جدید بهینه سازی وب سایت ایجاد کنید و در نهایت بازدید سایت را افزایش دهید.

4- موضوعات مورد نیاز کاربران برای پست های وبلاگ را در نظر بگیرید

فقط صفحات وب سایت نیستند که می توانند ترافیک سایت شما را افزایش دهند. بخش وبلاگ وب سایت شما ابزار قدرتمندی است که در جذب بازدیدکننده تاثیر دارد.

همانطور که در تلاش برای بهینه سازی صفحات وب سایت خود هستید، باید در مورد کلمات کلیدی پست های وبلاگ خود نیز اقدام کنید. موضوعات وبلاگ شما می تواند در مورد سوالات و نگرانی های مخاطبان شما باشد.

پست هایی را درباره سوالات مخاطبان خود آماده کنید تا اگر آنها در وب آنها را جستجو کنند، گوگل نیز وب سایت شما را در نتایج خود نشان دهد. سعی کنید پست ها را بر اساس شخصیت مخاطبان سایت قرار دهید و به سوالات آنها پاسخ دهید.

این نه تنها به حفظ وب سایت و کسب و کار شما کمک می کند، بلکه به اعتمادسازی با خریداران بالقوه شما نیز کمک می کند.

5- برای هر یک از کلمات کلیدی مرتبط خود یک پست جداگانه ایجاد کنید

دنباله کلمه کلیدی یک کاتالوگ موتور جستجو از کلمات کلیدی وب سایت شما است. با هر پست یک علامت در وب ایجاد کنید. در واقع هر یک از این کلمات کلیدی فرصتی برای کشف وب سایت شما هستند.

هر پست وبلاگی که می نویسید توسط موتورهای جستجو به عنوان یک صفحه وب سایت شخصی دیده می شود، هر چه پست های وبلاگ با کیفیت بیشتری داشته باشید، شانس بیشتری برای رتبه بندی کلمات کلیدی و نمایش خواهید داشت. پست های وبلاگ به افزایش ردپای کلمات کلیدی شما کمک می کند و ترافیک سایت شما را افزایش می دهد.

از اینجا بخوانید: سئو داخلی یا در صفحه سئو

6- مطالب وبلاگ را به طور منظم ارسال کنید

تنها انتشار چند پست در وبلاگ شما را موفق نخواهد کرد. اگر می خواهید ترافیک سایت خود را افزایش دهید و بازدیدکنندگانی را برای بازدید دائمی به سایت خود جذب کنید، باید به طور مداوم وبلاگ نویسی کنید.

گزارش بازاریابی ورودی 2013 نشان داد که مشاغلی که روزانه وبلاگ می نویسند تقریباً 70٪ بازگشت سرمایه مثبت بیشتری نسبت به مشاغلی دارند که فقط یک بار در ماه وبلاگ می نویسند.

نوشتن منظم یک وبلاگ و انتشار آن در سایت باعث می شود صفحات شما توسط موتورهای جستجو خزیده شوند. این صفحات به طور مداوم کشف و ایندکس می شوند تا در صورت نیاز به کاربر نمایش داده شوند.

7- با استفاده از محتوای وبلاگ به سوالات مخاطبان در شبکه های اجتماعی پاسخ دهید

احتمالاً برای شما هم پیش آمده است که مخاطبانتان در توییتر یا فیسبوک از شما راهنمایی بخواهند. تنوع سوالات آنها می تواند بسیار باشد که می توانید آنها را راهنمایی کنید تا یکی از پست های وبلاگ خود را بخوانند.
این سؤالات را می توان شخصاً از شما پرسید. آیا نسبت به آنها بی تفاوت می شوید؟ یا سعی می کنید گرهی از ذهن مخاطب باز کنید؟ در شبکه های اجتماعی نیز همین موضوع اهمیت دارد. در قالب یک پست وبلاگ به آنها در پاسخ های واضح خود کمک کنید. برای کاهش تعداد سوالات، همیشه باید محتوای وبلاگ خود را به روز کنید و مطالب را بر اساس خط مشی های سازمان خود ارسال کنید.

ما دوست داریم در مورد راه های افزایش ترافیک سایت خود بیاموزیم. منتظر نظرات شما هستیم!

نوشتن 7 راه برای افزایش بازدید از سایت برای اولین بار در آژانس دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی نوین مارکتینگ. به نظر می رسد.