دیجی کالا سفارشم را درب منزل تحویل دهید!


معمولاً وقتی منتظر رسیدن محصولی که سفارش داده‌ایم و صدای زنگ را می‌شنویم، دوست داریم پیک بسته را داخل ساختمان بیاورد و از درب آپارتمان یا محل کارمان تحویل بگیرد.

برای برخی از سفارش‌ها مانند غذا، این اتفاق می‌افتد، اما به ندرت پیش می‌آید که کالا از جلوی بلوک به ما تحویل داده شود و دیگر نیازی به بالا رفتن از پله یا آسانسور نیست.

گاهی این مشکل باعث نارضایتی کاربران پلتفرم هایی مانند دیجی کالا می شود و در بازخوردها انتقاد و شکایت می کنند که برای گرفتن سفارش باید چندین طبقه پایین بیایند. دیجی کالا از این نظر به طور کلی با سایر پلتفرم ها و پیک های غذایی مقایسه می شود.

کاربران دیجی کالا دوست دارند سفارش خود را راحت تر و جلوی دستگاه دریافت کنند، اما به نظر می رسد دلایلی وجود دارد که این کار را نکنند. مهمترین مسئله تعهدی است که دیسپچرهای دیجی اکسپرس دارند. دیجی اکسپرس لجستیک دیجی کالا و تحویل کالا را انجام می دهد و نمایندگی های حمل و نقل و تحویل، نیروهای دیجی اکسپرس هستند که وظایف و مسئولیت های خاصی دارند.

دیجی کالا تمام تلاش خود را می کند تا در تمامی مراحل از سفارش تا تحویل، راحتی کاربر را تضمین کند، اما برخی موارد به دلایل مختلف امکان پذیر نیست. در مورد تحویل کالا در مقابل یک واحد نیز چنین است. تامین کنندگان دیجی اکسپرس فقط می توانند کالا را در جلوی ساختمان تحویل دهند، زیرا ورود به ساختمان یکی از مواردی است که می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. به عنوان مثال، اگر راننده سفارشات را در داخل ساختمان بگیرد و تحویل دهد، باید زمان بیشتری را برای هر سرویس اختصاص دهد و می تواند کالاهای کمتری را در طول روز ارسال کند.

نباید فراموش کنیم که هر خودروی دیجی اکسپرس مملو از پکیج های کاربران دیگر است که قیمت های متفاوتی دارند و رها کردن خودرو و بسته ها در مقابل ساختمان برای تحویل سفارش ممکن است به سرقت یا آسیب رساندن منجر شود.

بدیهی است در صورتی که کاربر به دلیل بیماری، کهولت سن یا مشکلات حرکتی نتواند سفارش خود را از جلوی ساختمان تحویل بگیرد، ماموران تحویل را راهنمایی کرده و بسته را در مقابل بلوک به کاربر تحویل می دهند.

از طریق دیجی کالا، سفارش من را درب منزل تحویل بگیرید! اولین بار در هفته نامه شنبه. به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید