مطالعه بازارهای مالی با روش های بین المللی، این بار توسط یک استارتاپ ایرانی به نام Trademawoz


اگر برای آینده خود برنامه ریزی کرده اید و قصد دارید به درآمد خوبی برسید، خوب است برای سرمایه گذاری به بازارهای مالی نگاه کنید. هر کسی که به فکر افزایش دارایی های خود است می تواند یک بازار مالی را انتخاب کند و شانس خود را در سرمایه گذاری امتحان کند. این بازارها بستر خوبی برای کسب درآمد هستند. البته به شرطی که با دانش و مهارت کافی وارد این رشته شوید. اگر به دنبال مرجعی تخصصی برای یادگیری معاملات و معاملات در بازارهای مالی هستید، با ما همراه باشید تا بهترین مرجع در این زمینه را که آکادمی Trade Learner است به شما معرفی کنیم.

مزیت سرمایه گذاری در بازارهای مالی جهانی

بسیاری از مردم هنوز سال هاست که کار می کنند و هنوز نمی توانند با چیزی که پس انداز کرده اند تغییر بزرگی در زندگی خود ایجاد کنند. زیرا آنها تنها بخشی از درآمد خود را در بانک نگه می دارند و این امر به مرور زمان و با توجه به وضعیت فعلی پول ملی منجر به کاهش ارزش سرمایه آنها می شود. حال سوال اینجاست که برای حل این مشکل چه باید کرد؟

سرمایه گذاری در بازارهای مالی یکی از ترفندهایی است که ارزش سرمایه شما را حفظ می کند. اگر بازار مالی ایمن و کم ریسک را انتخاب کنید، می توانید ملک خود را در آن نگه دارید تا ارزش آن حفظ شود و از طرفی ارزش ملک شما به مرور زمان کاهش پیدا نکند پول ملی به دلار حالا فرض کنید وارد دنیای تجارت شده اید! دنیای جدیدی از فرصت های توسعه مالی مطمئناً پیش روی شما خواهد بود.

مزیت دیگر بازارهای مالی این است که اگر به اندازه کافی مهارت داشته باشید، می توانید یک سود قابل توجه از این بازارها سود ببرید. در سال های اخیر به دلیل محبوبیت بازار ارزهای دیجیتال، اصطلاح معامله گری بسیار شنیده شده است. این در حالی است که تجارت فقط در بازار ارز دیجیتال نیست و می توانید در سایر بازارهای مالی جهانی نیز معامله کنید. کافی است از یک مرجع مورد اعتماد از جمله صفر تا صد معامله کنید یک کارآموز یاد بگیرید چگونه سود خود را افزایش دهید و سرمایه خود را چند برابر کنید.

اهمیت یادگیری و کسب مهارت در بازارهای مالی

همیشه در مورد ورود به بازارهای مالی تردیدهای زیادی وجود دارد و بسیاری از افراد ممکن است فعالیت این بازارها را پر ریسک بدانند و معتقد باشند که معاملات همیشه با زیان همراه است. برای هر بازار مالی، یک چیز بسیار واضح است. همین هم هست هیچ کس نمی تواند حتی از یک پلت فرم سودآور بدون دانش درآمد کسب کند. بسیاری از افرادی که از زیان در بازارهای مالی گلایه دارند، کسانی هستند که بدون آگاهی و درک، تمام سرمایه خود را در یک بازار مالی سرمایه گذاری کردند و سپس متحمل زیان های سنگین شدند. دقیقاً نکته داستان همین است. هیچ تاجری بدون داشتن دانش و تجربه نمی تواند به سود برسد و از ضرر جلوگیری کند. مسیر فعالیت شما قطعاً با دوره های ترکیبی از سود و زیان همراه است و هر سرمایه گذار و معامله گر ممکن است متحمل ضرر شود. اما دوره های تخصصی این بازارهای مالی که در Tradedamos تدریس می شود به شما آموزش می دهد که چگونه بیشترین سود و کمترین ضرر را داشته باشید.

در واقع، اگرچه هیچ گونه ضرر و زیان اجتنابی وجود ندارد. اما با تکیه بر دانش و آموزش قیمت اکشن می توان آن را به حداقل رساند. بنابراین هرگز نباید بدون دانش و مهارت وارد بازارهای مالی شوید و صرفاً بر احساسات تکیه کنید و انتظار سود داشته باشید. اگر در یک پوزیشن سود کردید و بر اساس شانس معامله کردید، شک نکنید در پوزیشن های زیر ضرر هنگفتی خواهید داشت..

بهترین منابع برای مطالعه بازارهای مالی چیست؟

اگر می خواهید در بازارهای مالی موفق شوید، باید اطلاعات جامعی در این زمینه کسب کنید. همچنین لازم است اطلاعات خود را به روز نگه دارید تا قدم به قدم به موفقیت نزدیک شوید. اطلاعات بازار مالی به طور مداوم به روز می شوند و هرگز نمی توان به اطلاعات قدیمی اعتماد کرد. شما باید به طور مداوم اطلاعات خود را به روز کنید تا با بازرگانان همگام باشید و سودآور باشید.

نکته مهم در مورد مطالعه بازارهای مالی این است که تقریباً تمامی منابع و مراجع معتبر در این زمینه خارجی هستند و می توان گفت که مرکز این علم نوین در غرب است، پس باید تحصیلات خود را با مطالعه غیر ایرانی آغاز کنید. منابع این مشکل فرآیند آموزش و یادگیری را برای بسیاری از افراد سخت می کند، زیرا برای درک دوره های تخصصی زبان انگلیسی، باید به زبان انگلیسی تسلط کافی داشته باشید. به نظر شما چگونه می توان این مشکل را حل کرد؟

شاگرد کارآموز؛ پلتفرم آموزش جامع بازار مالی ایران

از آنجایی که آموزش مقدماتی در بازارهای مالی بسیار حائز اهمیت است و هیچکس نمی تواند بدون داشتن اطلاعات دقیق وارد این حوزه شود و از سوی دیگر منابع این رشته به زبان هایی غیر از فارسی است، Trade Learner Academy قدم قابل توجهی برداشته است. این آکادمی که در زمینه آموزش تخصصی روش پرایس اکشن و بهترین سبک های معاملاتی در بازارهای مالی فعال است، بسیاری از دوره های پرطرفدار خارجی را به فارسی ترجمه و حتی دوبله کرده است تا علاقه مندان بتوانند تجارت را به بهترین شکل ممکن بیاموزند. راه -راه ساده و به زبان فارسی می توانید هر دوره معتبر و به روزی را در این وب سایت آکادمی پیدا کنید.

این استارتاپ ایرانی به لطف ارائه طیف وسیعی از آموزش ها از جمله آموزش پرایس اکشن آلبروکس توانست در مدت زمان کوتاهی نظر جلب کند و بازخوردها و تحسین های ارزنده فعالان بازار را دریافت کند. علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازارهای مالی، تریداموز را به عنوان بهترین مرجع ایرانی برای آموزش تجارت می شناسند.

چه آموزشی در دوره آموزشی گنجانده شده است؟

نکته جالب این است که آموزش های سری Trade Learner محدود به بازار مالی خاصی نیست و شما می توانید در هر زمینه ای که کار کنید از این آموزش ها بهره مند شوید. به عنوان مثال، علاقه مندان به معاملات ارزی می توانند نرخ های مناسب را در بستر معاملات پیدا کنند. همچنین معامله گران ارزهای دیجیتال به بهترین آموزش ها در این بستر دسترسی خواهند داشت. دنیایی از آموزه های عالی و مهم به فارسی ترجمه شده و در اختیار دانشجویان آکادمی بازرگانی قرار گرفته است. شما می توانید به راحتی و بدون نیاز به دانش خاصی از این آموزش ها که به صورت فایل تصویری و متنی می باشد بهره مند شوید.

چه کسانی می توانند از آموزش در این آکادمی بهره مند شوند؟

باید بدانید که آموزش های Trade Learner Academy برای هرکسی که می خواهد شروع به یادگیری بازارهای مالی کند مناسب است. هیچ تجربه ای برای این کار لازم نیست و می توانید همه چیز را از ابتدا یاد بگیرید. خوشبختانه آموزش آکادمی از جمله آموزش پرایس اکشن آلبروکس در سطوح مختلف از مبتدی تا حرفه ای تدریس می شود و شما می توانید به راحتی آنها را یاد بگیرید. تمامی آموزش ها از منابع معتبر خارجی بوده و بدون شک مرجع بسیاری از تاجران برتر می باشد. اگر قصد معامله در هر یک از بازارهای مالی مانند ارز دیجیتال، فارکس و سایر بازارهای مالی را دارید، می توانید به سایت یادگیرنده معاملات مراجعه کنید.

نتیجه

فعالیت در بازارهای مالی بدون دانش و مهارت می تواند باعث ضرر شما شود. بنابراین باید به دو نکته توجه ویژه داشت. اول اینکه با سرمایه مازاد خود معامله کنید و دوم اینکه خوب آموزش ببینید و سپس وارد آن حوزه شوید. توجه داشته باشید که هیچ کس جز شما مسئول ضرر یا حتی سودی که شما می کنید نیست..

مقاله بررسی بازارهای مالی با روش های بین المللی این بار از یک استارت آپ ایرانی به نام تریداموز اولین بار در شنبه مگ منتشر شد. به نظر می رسد.