چگونه بهترین هاست پرستاشاپ را انتخاب کنیم؟


پرستاشاپ یکی از سیستم‌های مدیریت محتوا یا CMS به حساب می‌آید که در راه‌اندازی و مدیریت انواع وب‌سایت‌های فروشگاهی مورد پذیرش گسترده کاربران قرار گرفته است. برای انتخاب و خرید بهترین هاست پرستاشاپ باید مجموعه ای از نکات مانند سرعت پردازش یا پایداری بهترین هاست برای پرستاشاپ را در نظر داشته باشید تا بتوانید فروشگاه ایده آل خود را راه اندازی کنید! با بررسی ویژگی های نرم افزار فروشگاه ساز پرستاشاپ و مقایسه آن با سیستم مدیریت محتوای وردپرس در این وبلاگ با ما همراه باشید.

در انتخاب و خرید بهترین هاست پرستاشاپ به این عوامل توجه کنید!

زمانی که تصمیم به استفاده از پرستاشاپ برای ایجاد فروشگاه اینترنتی خود گرفتید، لازم است در هنگام خرید هاست عواملی را در نظر بگیرید تا سایت و عملکرد فنی فروشگاه اینترنتی شما بهترین شرایط را برای فروش محصولات و با ارائه بستری بهینه ایجاد کند. جلوگیری می کند از اختلالات مختلف در سایت فروشگاه خود جلوگیری کنید. توجه داشته باشید که سیستم عامل لینوکس به عنوان یک بازیکن اصلی در میزبان فروشگاه ها، قدرت پردازش فوری بیشتری نسبت به سیستم عامل ویندوز ارائه می دهد. با در نظر گرفتن این نکته، ویژگی های بهترین هاست پرستاشاپ را لیست می کنیم.

توجه به ماژول های برنامه نویسی

قبل از توجه به این نکته دقت کنید که بهترین هاست پرستاشاپ باید مجهز به سیستم عامل لینوکس باشد. زیرا این سرویس برای اجرا و ارائه پسوندها نیازمند توسعه زبان PHP است. اکنون که استفاده از سیستم عامل لینوکس را در بهترین هاست پرستاشاپ در نظر گرفته اید، باید مراقب نوع زبان های برنامه نویسی مورد استفاده برای طراحی فروشگاه آنلاین خود باشید. اگر می خواهید وب سایت خود را با استفاده از زبان های جاوا اسکریپت و PHP توسعه دهید، هاست لینوکس می تواند بستر مناسبی برای انتخاب بهترین هاست برای پرستاشاپ باشد. زیرا این هاست ها با پشتیبانی از زبان های مورد استفاده در توسعه پرستاشاپ می توانند منابع مربوطه را برای فروشگاه آنلاین شما فراهم کنند.

سرعت پردازش و نحوه تخصیص منابع را بررسی کنید

یکی از مهمترین ویژگی ها در هنگام انتخاب بهترین هاست برای پرستاشاپ توجه به منابعی است که شامل قدرت سخت افزار ارائه شده و نرم افزار مورد استفاده خواهد بود و تاثیر بسزایی در پردازش وب سایت فروشگاه اینترنتی شما خواهد داشت.

قدرت منابع ارائه شده است

منابع سخت افزاری ارائه شده در بهترین هاست پرستاشاپ شامل دیسک، حافظه یا پردازنده ای است که یک شرکت هاستینگ در اختیار کاربران این سرویس قرار می دهد. در این مرحله علاوه بر منابع ارائه شده توسط شرکت هاست، توجه شما به «نیازهای فروشگاه اینترنتی» یکی دیگر از عناصر ضروری در در نظر گرفتن منابع است. به عنوان مثال، زمانی که تعداد مشتریان زیادی دارید و تنوع محصولات در فروشگاه اینترنتی شما زیاد است، علاوه بر استفاده قدرتمند از منابع، باید آنها را منحصراً در بهترین هاست پرستاشاپ دریافت کنید. اگر در انتخاب سرویس مناسب برای راه اندازی یا مدیریت فروشگاه پرستاشاپ تردید دارید. باید بدانید که ایران هاست با ارائه مشاوره تخصصی به شما در خرید مناسب ترین سرویس هاست پرستاشاپ کمک می کند. کافی است فروشگاه اینترنتی خود را به کارشناسان ایران هاست ارائه دهید تا مشاوره دقیق و تخصصی لازم برای خرید بهترین هاست پرستاشاپ را دریافت کنید.

سرعت بارگذاری مناسب

منابع نرم افزاری یک سرویس میزبانی فروشگاه آنلاین شامل قدرت پردازش وب سرور یا مقدار پهنای باندی است که به شما کمک می کند از کاربران مختلف استقبال کنید. لازم است بدانید که بهترین هاست برای پرستاشاپ در ایران علاوه بر داشتن طرح های متنوع برای ایجاد فروشگاه اینترنتی با استفاده از وب سرور پرسرعت لایت اسپید، قدرت پردازش سایت را برای کاربران شما متحول می کند. با استفاده از افزونه LSCache سازگاری کنترل پنل مورد استفاده با این سرعت بالا افزایش می یابد و زمان بارگذاری صفحات وب سایت شما برای مخاطبان کاهش می یابد.

ظرفیت بارگذاری مناسب سایت در بهترین هاست های پرستاشاپ، کاربران شما را تشویق می کند تا محتوای مرتبط با محصول را بررسی کنند و ماندگاری آنها را در سایت فروشگاه افزایش می دهد. با افزایش زمان مخاطبان خود، نه تنها شانس بیشتری برای فروش خواهید داشت. بلکه در صفحه نتایج گوگل، هر صفحه از محصول شما در آن فروشگاه اینترنتی شانس بیشتری برای دیده شدن دارد.


پایداری بالا حتی با افزایش ترافیک

زمانی که کاربران شما در نیمه های شب به دلیل اعمال کد تخفیف جذاب وارد سایت فروشگاه شما می شوند و روزها به روند خرید ادامه می دهند، یکی از مهم ترین مسائل حفظ ثبات سایت شما محسوب می شود. اگر هاستی که برای پرستاشاپ انتخاب می کنید چندان پایدار نباشد، سایت فروشگاه خراب شده و در دسترس کاربران نخواهد بود.

مقایسه مزایای استفاده از پرستاشاپ و وردپرس

پرستاشاپ به طور انحصاری بر فرآیند فروش محصولات توسط کاربران تمرکز دارد و متعهد به ارائه خدمات است، در حالی که وردپرس بر فرآیند مدیریت محتوا تمرکز دارد و دست کاربران را برای استفاده از هاست وردپرس به طور کلی باز می گذارد. قدرت مدیریت وب سایت های مختلف از نرم افزار وردپرس نه تنها به کاربران کمک می کند تا فروشگاه های قدرتمند ایجاد کنند. نه با سابقه فعالیت بیشتر، مجموعه ای از ابزارها و برنامه های افزودنی دارد که در ایجاد فروشگاه های مختلف به شما کمک زیادی می کند.

رابط کاربری پرستاشاپ به طور ویژه برای فروشگاه های آنلاین طراحی شده است و یک رابط کاربری ساده برای مدیریت محصولات، سفارشات و داده های مشتریان ارائه می دهد. پرستاشاپ با ارائه یک داشبورد اختصاصی بر اساس معیارهای یک کسب و کار، نظارت بر عملکرد فروش را برای شما آسان می کند. از طرفی وردپرس علاوه بر ارائه این توابع، دسترسی به یک ویرایشگر ساده برای مدیریت کدهای HTML و CSS را ارائه می دهد و علاوه بر آن با امکانات مختلف برای دسترسی و اعمال تنظیمات در سیستم های مختلف مدیریت محتوا، یکی از مواردی است که گزینه های محبوب مدیریت محتوا و راه اندازی در همان زمان یک فروشگاه آنلاین در نظر گرفته می شود.

بهترین هاست پرستاشاپ را از کجا بگیریم؟

ایران هاست یکی از شرکت های هاستینگی است که با در نظر گرفتن نکات فوق، سال هاست که به ارائه خدمات مختلف فروشگاه اینترنتی می پردازد. بنابراین در صورت خرید یک سرویس وب سایت فروشگاهی مناسب از ایران هاست; توجه داشته باشید که فرقی نمی کند که هاست ووکامرس را برای راه اندازی سایت فروشگاه خود انتخاب کرده اید یا بهترین هاست پرستاشاپ انتخاب نهایی شماست. زیرا ایران هاست با ارائه بهترین بستر برای فروش محصولات مختلف، امکان رسیدگی به فروشگاه های مختلف را فراهم کرده است.

با استفاده از وب سرور LiteSpeed

وب سرور LiteSpeed ​​یکی از مهمترین ابزارها برای پردازش وب سایت های فروشگاهی به حساب می آید. این وب سرور با دریافت، تایید و پردازش اطلاعات با سرعتی بیش از (5 برابر سریعتر) از وب سرور آپاچی، امکان پردازش اطلاعات محصول را با سرعت بالا در اختیار شما قرار می دهد و با استفاده از پسوند LSCache، سازگاری نرم افزارهای دیگر مانند پنل ایمیل یا پنل سی پنل بهترین هاست را برای پرستاشاپ فراهم می کند.

ارائه مشاوره قبل از خرید و خدمات پس از فروش

همانطور که در بالا ذکر شد، یکی از مهمترین مسائل در انتخاب بهترین هاست برای پرستاشاپ، شناخت نیازهای وب سایت و توجه به امکاناتی است که شرکت هاستینگ برای مدیریت وب سایت پرسرعت ارائه می دهد که ایران هاست بیشترین توجه را به آن دارد – بهترین طرح و بهترین خدمات به شما کمک می کند تا بهترین هاست را برای پرستاشاپ انتخاب کنید. کارشناسان ایران هاست با ارزیابی دقیق نیازهای کسب و کار یا فروشگاه اینترنتی شما به شما در خرید بهترین سرویس هاست پیش از فروشگاه کمک می کنند. همچنین به یاد داشته باشید که پس از خرید هاست لینوکس مانند بهترین هاست پرستاشاپ، می توانید تا 7 روز از سرویس خود استفاده کنید و در صورت عدم تمایل به استفاده از آن می توانید از “ضمانت بازگشت وجه” استفاده کنید.

آخرین کلمه

علاوه بر نکاتی که در این وبلاگ به آن اشاره کرده ایم؛ برای انتخاب و خرید بهترین هاست پرستاشاپ لازم است در انتخاب هاست مناسب دقت کنید تا پس از انتخاب هاست پرستاشاپ، قبل از خرید راهنمایی و مشاوره لازم را دریافت کنید. توجه داشته باشید که سرعت پردازش مناسب و تخصیص منابع کافی در هاست لینوکس ایران این سرویس را به یکی از بهترین گزینه ها برای میزبانی فروشگاه های آنلاین پرستاشاپ شما تبدیل کرده است!